Kai kurie žmonės mano, kad nemaža dalis šiandieninėje rinkoje siūlomų kompiuterių yra parduodami pernelyg didelėmis kainomis, todėl jie yra linkę pirkti pigesnius ir pasižyminčius žemesne kokybe. Tačiau ar tikrai toks požiūris yra tinkamas? Šiame straipsnyje pasistengsime trumpai apžvelgti, kodėl verta nepagailėti daugiau pinigų nešiojamam kompiuteriui ir kodėl Dell kompiuteriai gali būti geriausias sprendimas.
Taigi, visų pirma didžiajai daliai pirkėjų visuomet yra aktuali juos dominančių prekių kaina. Neretai nuožmiai ieškoma tokių, kurios būtų kaip įmanoma labiau nukainuotos. Taip pat dažnai laukiama tam tikro metų laiko, pvz., šventinio žiemos laikotarpio, kai prekybininkai prekes ima siūlyti ypač patraukliomis kainomis. Tačiau ne kiekvienas pirkėjas gali ilgai laukti. Juk būtent kompiuteriai yra tos priemonės, kuriomis daugelis iš mūsų naudojamės kasdien.
Nenorint laukti ir skirti daug laiko paieškoms, žmonės ima rinktis iš tokios pasiūlos, kuri tuo metu yra prieinama fizinėse arba elektroninėse parduotuvėse. Tačiau, jei visą dėmesį sutelksime tik į žemą kainą, vargu ar galėsime rasti labai galingą nešiojamą kompiuterį. Nors puikiai suprantama, kad tokiu būdu bandoma sutaupyti, bet technologijų rinkoje yra kur kas išmintingiau įsigyti brangesnį ir patvaresnį daiktą, kuris tarnaus ne tris ir ne penkerius metus. Tuo tarpu pigus pirkinys neretai gali tarnauti itin trumpą laiką.
Bet kuriuo atveju, negalima vienareikšmiškai teigti, kad tik brangiausi kompiuteriai yra geriausi. Kiekvienas vartotojas pasižymi skirtingais poreikiais, todėl nebūtinai reikia skirti tūkstantį eurų vien tam, kad turėtumėte naują nešiojamą kompiuterį. Jau minėti Dell kompiuteriai ne vienerius metus išsaugo lyderių pozicijas ir turi tvirtą lojalių klientų ratą. Šių gamintojų kompiuterių kainos yra prieinamos, nepaisant to, kad jų kokybė labai aukšta ir įsigytais kompiuteriais galima naudotis daugybę metų.
Tai gamintojai, kurie sugebėjo suderinti du iš pirmo žvilgsnio nesuderinamus dalykus – kokybę ir patrauklią kainą. Ir tai tikrai nėra reklaminis šūkis. Tai tiesa, kurios neįmanoma paneigti. Priešingu atveju jie negalėtų turėti tiek daug vartotojų, kurie kasmet įsigyja vis daugiau jų prekės ženklu pažymėtos produkcijos.