Metams bėgant viskas kinta. Tobulėja technologijos, kuriami nauji išradimai. Tobulinami ir senieji. Ir nors žodis „židinys“ turbūt neskamba moderniai, tačiau tam tikros savybės pastūmėja šiuos prietaisus ant šiuolaikiškų gaminių podiumo. Itin populiarūs yra ketaus židiniai, bet ne vien dėl tvirtos jų struktūros.
Kad židinys sudomintų pirkėją, turi būti kažkoks paveikumas, todėl darbo gauna marketingo ir reklamos specialistai. Kaip jie gali įteigti, jog būtent tas, o ne kitas židinys turėtų atsidurti jūsų namuose? Būdų yra įvairių, o svarstykles pakreipti įmanoma pasitelkiant tam tikrą savybę ir ją išryškinant. Nors su šildymo sistemomis tai neturi nieko bendro, tačiau labai geras pavyzdys yra naujasis „Samsung“ išmaniųjų telefonų flagmanas. Jei penktosios kartos įrenginys pirkėjus viliojo didelės talpos ir lengvai keičiama baterija, tai šių metų prietaise akumuliatorius mažesnis ir nebėra galimybės jo išimti pačiam vartotojui. Ar tai pakenkė pardavimams? Ne, kadangi žmonių akys krypo į ploną metalinį korpusą, o gamintojas vis akcentavo greito įkrovimo galimybę. Taigi, kaip matoma, einant ir pavėjui, ir prieš vėją įmanoma išlikti, tik svarbu pasitelkti reikiamus žodžius. Jei jums kasdien būtų kartojama, kad aukštas ir siauras židinys pabrėš kambario aukštį, tikriausiai susiviliosite ir įsigysite būtent tokio dizaino produktą. Tik labai svarbu nepasiklysti tarp to, kas siūloma, ir to, kas iš tiesų pravers. Jei pardavėjas stengiasi įsiūlyti masyvų židinį, dar nereiškia, kad jums reikia būtent tokio. Galbūt jis visai netiks mažame kambaryje. Situacija gali būti ir atvirkštinė – per mažas židinys gali nepatenkinti visų poreikių. Tikrai naudinga, kai skleidžiama informacija ir kai žmonės žino, kas yra ketaus židiniai ir kokiais privalumais jie pasižymi, tačiau geriau į skatinimus įsigyti žiūrėti pasitelkiant logiką.
Yra labai daug aspektų, kurie gali būti iškeliami į pirmą planą. Nežinant, apie ką kalbama, viskas atrodo patraukliai. Efektyvūs žodžių junginiai tiesiog skatina įsigyti. Pavyzdžiui, kuo daugiau vatų prirašyta prie gaminio, tuo galingesnis jis atrodo. Toks produktas gali patraukti vien dėl kažkokio stiprumo motyvo. Tačiau kaip nedaug kas perka automobilį su keturių litrų varikliu, taip ir renkantis židinį derėtų pamąstyti, ar tikrai reikia paties galingiausio.
Bet kuriuo atveju, kad ir ką teigtų reklama, vienas iš labiausiai pageidaujamų kriterijų yra kokybė. Būtent todėl pirkėjai, ieškantys tvirto produkto, renkasi ketaus židinius. Juk investuojant į būsto šilumą ir jaukumą norisi išvengti nepageidaujamų ir neplanuotų išlaidų bei nervinančių nepatogumų. Beje, patogumas XXI amžiuje itin vertinamas. Pavyzdžiui, židinys su stiklo apipūtimo sistema ne tik patraukliai skamba, bet ir suteikia komforto realiame gyvenime – laiką, kurį skirtume stiklo valymui, galime išnaudoti taip, kaip patys norime.
Modernumas jau čia, tačiau svarbu atsirinkti, kas gerai skamba, o kas iš tiesų naudinga. Tikrai yra sprendimų, palengvinančių kasdienybę. Pasitelkus į pagalbą specialistus ir pasvėrus visus pliusus bei minusus, namuose sukuriamas jaukumas, apsaugantis nuo bet kokio šaltojo metų laiko niūrumo.