SEO specialistas – asmuo, kuris yra laikomas pažangesniu paieškos sistemos naudotoju. Pažangesni už jį turbūt būtų tik informacinių technologijų specialistai. Populiariausia paieškos sistema, naudojama Lietuvoje, yra “Google” platforma. Tad, Lietuvos SEO specialistai būtent ir dirba konkrečiai su šia paieškos sistema.
SEO specialistas per ilgą savo darbo patirtį nuolatos tobulinasi ir kelia savo profesinę patirtį. Tik turėdamas specifines žinias, šis žmogus gali optimizuoti kliento svetainę taip, kad svetainė sulauktų ypač daug lankytojų bei potencialių klientų. SEO specialistas klientui patars kokius raktažodžius pasirinkti, kaip pakoreguoti svetainės turinį, kaip aplenkti konkurentus ir kaip optimaliau išnaudoti turimą biudžetą.
Svetainės optimizacija paieškos sistemoms nėra jau toks paprastas procesas, kaip galbūt atrodo iš šalies. Jeigu jūs vadovaujate itin dideliam, originaliam tarptautiniam projektui ir ketinate savo svetainei atlikti SEO, galite tiesiog tai pamiršti. Todėl, kad bendrinės SEO rekomendacijos šioje vietoje jums tikrai nepadės. Jeigu norite, kad pritaikytas SEO jūsų svetainei būtų efektyvus, rekomenduojama susirasti šios srities specialistą ir pasinaudoti jo sukauptą ilgalaikę darbo patirtimi. Projektas yra didelis, uniklus ir jam reikalingi originalūs SEO sprendimai. Tik tokiu būdu jums pavyks išsiskirti iš konkurentų, o gal būt ir juos aplenkti.
Šiandien SEO nebe apsiriboja vien tik atgalinėmis nuorodomis (angl. back links) ir raktažodžiais (ang. keywords), šiuolaikinis SEO yra nuolatos besikeičianti reklamos rūšis, kuri reikalauja nuolatinio svetainės optimizavimo palaikymo, priežiūros ir kontrolės.
Specialisto, dirbančio su svetainės SEO, pagrindinis tikslas yra be perstojo analizuoti ir tirti naujausias paieškos tendencijas “Google’ paieškos sistemoje. Taip pat jie nuolatos tobulina ir įgyvendinama įvairias SEO strategijas, kurios padeda pasiekti kliento svetainės/ projekto tikslus.
Jeigu dirbama su unikaliu tarptautiniu projektu, SEO specialistas privalo sutelkti į šias užduotis:
- Didinti svetainės lankytojų skaičių;
- Gerinti svetainės lankytojų patirtį bei pateikti būtent tokią informaciją, kokios jie ieško;
- Vadovautis optimizavimo paieškos sistemose standartinėmis rekomendacijomis, nes tik tai pasiekiami teigiami ilgalaikiai rezultatai.
SEO yra unikalus ir nuolatos besikeičiantis reklamos tipas. Tad, žmogui, anksčiau nesidomėjusiam SEO, yra sudėtinga pasiekti aukštus rezultatus be specialisto pagalbos.