Šiuolaikinis verslas kitoks nei anksčiau. Gal paprieštarausite, sakysite, kad viskas tas pats: svarbu ir pelnas, be to, niekur nedingo principas, kad klientas visada teisus… Iš dalies pritartume šioms mintims, tačiau verta atsižvelgti į vieną svarbų dalyką, kurio epicentre randamas ir įmonių katalogas.
Verslo kėlimasis į internetą
Jau kuris laikas įmonės skelbiasi internete. Kai kurios pasitenkina skelbimų portalais, kitos turi nuosavas svetaines. Juk pliusų labai daug: reprezentacija, žinomumo didinimas, informavimas apie paslaugas, kontaktų pateikimas ir apskritai puikus būdas, padedantis klientams rasti paslaugų teikėjus, o paslaugų teikėjams – klientus.
Supratimas apie tai, kas yra internetas ir kaip jame prisistatyti, laba įvairus. Kodėl taip sakome? Todėl, kad pasidairius po interneto svetaines įspūdis skirtingas. Vienur viskas tvarkinga, estetiška, prireikus nesunku rasti kontaktus ir kt. O štai kitur pats velnias koją nusilaužtų.
Užtai įmonių katalogus prižiūrintys asmenys kone visada supranta, kad informatyvumas nereiškia balagano. Įmonių katalogas turėtų būti informatyvus, bet neperkrautas. Tik tada lankytojams pavyks patogiai naršyti ir pasinaudoti teikiamais privalumais. Gero katalogo privalumų yra daug. Jų nevardysime, bet patogumas šiai kategorijai priklauso. O patogu tada, kai nekomplikuota.
Rekvizitų nauda
Kadangi internetą susiejome su įmonių katalogais, jums tikriausiai maga pasiteirauti, kas paskatino iškelti tokią sąsają.
- Įmonių katalogas – interneto dalis. 2. Įmonės nepraleis progos suteikti informacijos apie save. 3. Kad ir kokios įstaigos ieškote, tai greičiausiai darote internete. 4. Įmonių kataloge nurodomi rekvizitai, o jie yra „ohoho“ dalykas.
Ne „oho“, o „ohoho“? Taip. Rekvizitų nauda didžiulė. Verslininkai gali nekurti TV reklamos. Gali nerašyti pranešimo spaudai. Gali neorganizuoti konkursų socialiniuose tinkluose. Tačiau rekvizitai – tarsi pagrindas. Pavadinimas, telefono numeris, dar keli kontaktiniai duomenys padeda vartotojams susirasti reikiamų sričių specialistus.
XXI amžiuje rekvizitai nėra pranašumas. Jie būtinybė. Tai lyg kaklaraištis prie kostiumo. Nors ne. Tai veikiau kelnės, be kurių apsilankius vakarėlyje nepavyktų pademonstruoti solidaus įvaizdžio. Juk niekas neina į vakarėlius be kelnių…
Va tau ir teisybė: rekvizitų nurodymas atneša pelno nuojautą. Ir kaipgi kitaip – šiek tiek žinomumo ir pelnas yra greta vienas kito. Taigi, aplanko ne tik pelno nuojauta, bet ir pats pelnas. Ar tai blogai?
AR PELNAS YRA BLOGAI?!
Ne. Uždarbis, gautas sąžiningai, nėra blogai. Bet kaip uždirbti? Kaip padidinti įkurto verslo žinomumą? Įmonių katalogas – ne tik gražūs žodžiai, bet ir sprendimas, šimtu procentų pasiteisinantis.
Turite internetinę parduotuvę? Tapote paveikslus? Įkūrėte spaustuvę? Atidarėte automobilių servisą? Prekiaujate gėlėmis? Verčiatės statybų darbais? Kad ir kurį atsakymo variantą pasirinktumėte, virtuali erdvė laukia išskėstomis rankomis. Net jei neplanuojate kurti nuosavo tinklalapio, bent jau rekvizitams derėtų kur nors figūruoti. Kaipgi kitaip su jumis susisieks klientai? Internetu nesinaudosi, pelno neskaičiuosi.
Linkime sėkmingo verslo, maloniai nuteikiančio uždarbio, gerų klientų ir palankių vėjų!