Lietuvos pajūris, bent jau vasaros metu, yra tikra ne tik poilsiautojų, bet ir verslininkų sostinė. Ilgus žiemos, rudens ir pavasario mėnesio dauguma pajūrio gyventojų ramiai prasnaudžia savo namuose. O atėjus šiltai vasarai ir ypač savaitgaliams, jie kimba į darbus visu pajėgumu. Dideli turistų srautai į pajūrį privilioja netgi verslininkus ir jų darbuotojus iš kitų Lietuvos miestų. Stebėtis nereikėtų – Klaipėdoje, Palangoje, Nidoje ar Šventojoje vasaros savaitgalių metų išleidžiama kur kas daugiau pinigų nei didžiuosiuose Lietuvos miestuose. O pinigai traukia verslininkus. Ne ką mažiau juos traukia ir lauko reklama Klaipėdoje, be jokios abejonės – būtent vasaros metu.
Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog Klaipėda nėra kurortinis miestas ir turistų čia būna nedaug, taip toli gražu nėra. Taip, dauguma čia neužsibūna. Tačiau ir jūrų muziejus, ir pats miestas, ir keltas į Kuršių Neriją į pačią Klaipėdą pritraukia tikrai daug turistų. O kur dar užsienio kruiziniai laivai. Tad ir lauko reklama šiame mieste bei jo prieigose yra tikrai populiari. Tranzitinis miestas, vasaros metu praleidžiantis didelius turistų srautus, yra puiki vieta verslo reklamai. Ir daugelis tuo naudojasi.
Lauko reklama Klaipėdoje – žiemą ar vasarą?
Jei esate verslininkas ir susidomėjote lauko reklamos kur nors Lietuvos pajūryje galimybėmis, turbūt bent akimirkai susimąstėte, kada geriausia tą daryti. Iš pirmo žvilgsnio – tik vasarą. Ir tikrai tai būtų tiesa. Jei skaičiuoti turistų srautus ir žmonių, pamačiusių jūsų reklamą stenduose, skaičių. Jis čia bus kelis ar kelioliką kartų didesnis nei žiemą. Pakankamai iškalbinga ir klausimų tarsi neturėtų būti.
Tačiau jei pradėsime skaičiuoti reklamos atsipirkimą, viskas gali pasirodyti ir kiek kitaip. Lauko reklama Klaipėdoje vasaros metu pabrangsta bent kelis metus. Geriausios vietos paprastai jau būna užimtos, o jei ir laisvos – kainuoja labai daug. Tai natūralu – juk paklausa greičiausiai vistiek atsiras. Pamačius kainų pasiūlymus norintiems reklamuotis Klaipėdoje vasaros metu gali kilti tikrai daug abejonių.
Tad ką daryti? Ko gero geriausia būtų nuomos plotų ieškoti dar žiemos metu, kuomet kainos kritusios. Reiktų sudaryti ilgalaikę reklaminio ploto nuomos sutartį. Gal net pagalvoti apie galimybė reklamuotis metus ar daugiau. Paslaugų teikėjai tokiems klientams visada yra linkę taikyti nuolaidas. Na o jų jei žiemos metu ir turėsite nedaug jūsų reklamą matančių turistų, tai bent jau vasarą džiaugsitės savo stendu geroje vietoje ir už visai patrauklią kainą.