maistas sportui

Maistas sportui: kokie papildai prisideda prie efektyvesnio raumenų augimo?

maistas sportui Ne paslaptis, jog daugumą dailiosios lyties atstovių žavi raumeningi, ištreniruoti vyriški kūnai. Jei liesumas gali būti užkoduotas genetiškai, tai sportišką kūną reikia „atidirbti“. Laiko neskaičiavimas ir savęs negailėjimas sporto salėje – kasdienybė ne tik profesionalo, bet ir dažno mėgėjo sportininko. Sporto vadinti tuštybe negalima. Tai – kur kas prasmingesnis laisvalaikio leidimo būdas nei, tarkime, alaus bokalo (geriausiu atveju), kilnojimas. Šia sritimi rimčiau besidominantys žino, jog geriausių rezultatų pasiekti galima derinant reguliarias, intensyvias treniruotes, subalansuotą mitybą bei atitinkamų maisto papildų vartojimą. Maistas sportui – taip paprasčiau vadinami pastarieji.

Maisto papildai neretai neprofesionalų tarpe klaidingai tapatinami su steroidas. Iš tiesų maistas sportui yra organizmui reikalingų medžiagų papildymas, siekiant pasiekti tam tikrų rezultatų: vieni nori numesti svorio, kiti – užsiauginti didesnę raumenų masę ar būti išvermingesni treniruotės metu. Kreatinas – nepamainomas siekiant pastarųjų tikslų. Tai – natūralus organinis junginys, kurio randama žmogaus organizme. Valgydami raudoną mėsą ar žuvį, gauname tam tikrą kreatino kiekį. Tačiau, kaip žinia, su maisto produktais pasisavinamų medžiagų kiekio retai pakanka, jog pastarųjų teigiamas poveikis pasireikštų maksimaliai (tarkime, šiuo atveju per dieną neįmanoma suvalgyti kelių kilogramų lašišos ar jautienos), tad tam ir yra rekomenduojami maisto papildai.

Kreatinas yra rekomenduojamas asmenims, norintiems efektyviau ir greičiau užsiauginti raumenis bei didinti savo ištvermingumą treniruočių metu.

  • Ši medžiaga skirta anaerobinei ištvermei, tai yra gebėjimui per trumpą laiką pakelti didesnį fizinį krūvį (pavyzdžiui, sprintas). Sportininkas, reguliariai vartodamas kreatiną, gali atlikti didesnį kiekį pratimo pakartojimų, lyginant su prie tai buvusiu rezultatu. Tai sąlygoja, jog treniruotė bus efektyvesnė ir prisidės prie geresnių rezultatų.
  • Kreatinas skatina raumenis pasisavinti vandenį, tad formuojasi taip vadinamas „vandeninių raumenų“ reiškinys – žmogus atrodo vizualiai raumeningesnis nei iš tiesų yra. Tačiau dėl aukščiau minėto energijos pliūpsnio bei ištvermės didinimo, reguliariai sportuojantiems raumenų masė išties efektyviai auga.

Maistas sportui, taip pat ir kreatino papildai, privalo būti vartojami laikantis specialistų rekomendacijų. Konkrečių patarimų geriausia kreiptis į sporto medikus ar profesionalius trenerius. Būtina įsisavinti esminę taisyklę, jog tai – ne mitybos ar sporto pakaitalas (!), tačiau papildas, be minėtų elementų nepajėgus atnešti laukiamų rezultatų.

About rasytojas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *