Pirties krosnis

Pirtinkitės saugiai ir atsakingai

Ar lankymasis pirtyje jums yra pats maloniausias būdas atsipalaiduoti? Jei taip, tuomet turėtumėte iš arčiau susipažinti su įvairiais naudingais aspektais, kurių nereikėtų pamiršti nei vienam, mėgstančiam kaitintis pirtyje. Žinoma, jei jūs įprastai lankotės viešose pirtyje, tuomet greičiausiai jums nėra aktualu, kaip veikia pirties krosnis, ar kokiu būdu pirtyje gali būti reguliuojamas karštis. Tačiau net ir tokiu atveju yra nemažai veiksnių, kurie jums gali būti svarbūs ir naudingi.

  • Taigi, kadangi į pirtį įprastai keliaujama turint vieną ir tą patį tikslą – tai atsipalaiduoti ir pailsėti, reikėtų žinoti pirtinimuisi svarbius aspektus. Pavyzdžiui, jei įprastai mėgstate dėvėti įvairius papuošalus (grandinėles, apyrankes, laikrodį, žiedus ir kt.), tuomet keliaudami į pirtį juos turėtumėte nusiimti. Didelis pirtyje vyraujantis karštis labai greitai įkaitins metalą, todėl jis gali smarkiai nudeginti jūsų odą, sukeldamas nemažai neigiamų padarinių. Be abejo, į pirtį kartu su savimi taip pat nereikėtų neštis ir įvairių elektronikos bei kompiuterinių prietaisų.
  • Taip pat specialistai nerekomenduoja prieš kaitinantis pirtyje valgyti. To nepatariama daryti ir būnant pačioje pirtyje. Tai gali sumažinti jūsų kraujospūdį. Jei nesivadovausite šiuo patarimu, tuomet būdami pirtyje galite pasijusti prastai. Nereikėtų pamiršti, kad gydytojai nerekomenduoja lankytis pirtyje ir tiems žmonėms, kurių kraujo spaudimas yra labai aukštas.
  • Jūsų galva pirtyje turėtų būti apsaugota – ypač tuomet, jei karštis yra labai didelis, o jūs sėdite ant aukštesnių pirtyje esančių pakopų. Tam galite naudoti rankšluostį ar pirties kepurę. Pirties kepures galite rasti bet kurioje specializuotoje pirties prekėmis prekiaujančioje parduotuvėje, todėl galite būti tikri, kad nesunkiai rasite jums reikiamas priemones.
  • Būtina pasirūpinti, kad pirtindamiesi gautumėte pakankamai skysčių. Ir šiuo atveju kalbame apie gryną vandenį. Jokiu būdu negalima vartoti alkoholinių gėrimų. Kaskart po pirties seanso pasistenkite išgerti bent tris stiklines vandens. Taip pat leiskite savo kūnui atvėsti. Tam gali prireikti dvidešimties ar trisdešimtiems minučių. Po pirties naudinga pasinaudoti šaltu dušu arba išsimaudyti vandens telkinyje.

Nors tai yra tik baziniai (ir daugeliui gerai žinomi) patarimai, vis dėlto jie yra labai naudingi.

About Subjektas